Autor Wątek: Dyskusja o zabezpieczeniach  (Przeczytany 46734 razy)

Offline kozi

  • P.A.T / PSF
  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Awards
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 15, 2007, 15:54:16 pm »
wiekszosc z nas ma gdzies co CI rodzice powiedzieli i na co CI pozwolili ...
dla wiekszosci z nas liczy sie nasz spokój a nie twoje zapewnienia
"P.A.T the best and fuck the rest"
"praplemnik i rozrusznik lubelskiego asg"
for Borys

Offline Jochen

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3014
  • Płeć: Mężczyzna
  • N.A.W.E. SEAL
  • Awards Za szczególne zasługi w rozwój forum ASG Lublin.pl
    • Awards
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 15, 2007, 16:01:34 pm »
@cd jak Tyś mi teraz zaimponował ;) ech, gdyby wszyscy mieli takie podejście...

@ B.B.B. może Ty już lepiej nie wtrącaj swoich trzech groszy. Bo znowu będziesz przepraszał za to, że nas uraziłeś, obraziłeś i przeszkodziłeś nam w naszej dyskusji...
Zaczynam mieć wątpliwości czy to hobby czy mam po prostu pierdolca

Piciak

  • Gość
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 15, 2007, 17:28:34 pm »
*BBB swoimi tekstami to nawet wk*rwiasz mnie, a nie jestem pełnoletni (przyznaje się do tego). Zrozum, że bezpieczeństwo jest najważniejsze, reszta jest na dalszym planie. Jeżeli nawet zrobisz sobie kuku z twojej winy i starzy pozwolą Ci na ten sport to jaka będzie reakcja rodziców? Z walą winę na np. Ejs'a. Dlatego ja poczekam aż kupie sobie ochraniacze na łokcie i lepsze rękawice i wtedy się pokaże, bo jak nie daj Boże rozetnę sobie szkłem łapę (przez przypadek), to nie chce by przez inteligencje moich rodziców ucierpiał ktoś pełnoletni na strzelance.

Borys

  • Gość
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 15, 2007, 19:01:40 pm »
No to ja wtrące swoje 3 grosze.
Tylko bez tekstów rycerstwo srerstwo i że to co innego.
W większości grup w Polsce bawiących się w tzw. "odtwarzanie historii na żywo", było powiedziane jasno i wyraźnie że stalowymi bądź w różny sposób uznanymi za broń bojową replikami ( miecze, topory, buławy, kiścienie,i chuj wie co tam jeszcze ) biją się osoby które ukończyły 18 rok życia.
Osoby które nie ukończyły 18 lat, mogą trenować tzw. palcatami czyli kijem owiniętym czymś miękkim, pod okiem starszych doświadczonych kolegów z grupy.
W niektórych grupach nawet do palcata był wymagany hełm.
Mimo że większość z nas uważała aby trafić przeciwnika nie robiąc mu krzywdy, to zaufajcie mi że nie da się wyhamować miecza, topora, o kiścieniu czy broni dwuręcznej nie wspomnę.
TYM BARDZIEJ nie da się wyhamować bądź zmienić toru lotu kulki 0,25 wystrzelonej z broni co ma 450 fps.

Jestem za obostrzeniami.
Czyli nie ma 18 lat - maksymalna ochrona.
I tak się dopiero możemy bawić.

P.S.
Kto nie wierzy w tą gadkę o rycerstwie, to zapraszam na sparing.
Mogę nawet niedowiarkowi założyć pełną zbroję płytową, lecz nie gwarantuje że po sparingu ustoi o własnych siłach.
   

Offline cd-rom

  • grupa podstawowa
  • *
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
    • Awards
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 15, 2007, 19:07:23 pm »
Jack chyba nei oceniałeś mnei po pozorach i wieku :P
A teraz znowu głos uspokajacza :P
Starczy tego wymieniania bo i ja moge zacytować pare sytulacji chodż by Blade moze swoją opowiedzieć czy innsza osoba która byłe na tyle mądra zeby sie pociąć i też twierdziła ze jej się nie przyda ochrona
Starczy już wyzywania siew tym poście on juz pewnie rozumie a jak nie to z czasem na uczy sie na błędach byle nikt nei musial za nei płacić
Przez strzelankach przelalo sie troche krwi i teraz wszystcy sie śmieją nawet ci poszkodowani z swojej głupoty ale jak się sralo po gaciach i szukało pomocy nawet w jednostce wojskwoej to nei bylo zabawnie
Na Sajgonie blisko szpitala nei jest to problem ale na U2 co do dentysty pójdziesz, a moze do kościoła ?
Mnie też bardzo przeszkadza to że wszystko ma swoją cene ale jednak wole wydać te 300 zł na całkowitą ochrone ( mówie tu o goglach, ochraniaczach rękawiczkach itp. [ wiem że moze kosztować więcej to tylko przykładowa cena ]) niż przez reszte życia walczyć z jakimś choróbskiem tylko przez to ze raczylem sie przewrócić o gałąź na jakieś szkło czy igłe.
I myśle że nei ma sensu dalej kontynułować tej dyskusji bo wiem co będzie z początku też myślałem że sie nei przyda ochrona kolan a teraz bez tego nie myśle nawet na strzelanke iść
Teraz pewnei posądzicie mnie że jestem jednostrony ale właśnie ja staram się do tego podejść logistycznie i życiowo
Dziękuje Amen kropka

www.facebook.com/pkk.reko
Kom. 513042969
"Wszędzie jest blisko, to tylko kwestia czasu"

Offline Blady

  • grupa podstawowa
  • *
  • Wiadomości: 897
  • Płeć: Mężczyzna
    • Awards
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 15, 2007, 22:57:37 pm »
Blade... z tego co pamiętam, to takie pytanie zadałeś mniej więcej rok temu również... I nie chrzań mi tu, że chodzi ci o nowych i takie tam, po prostu szukasz dziury w przepisach, żeby samemu mieć furtkę do ich niestosowania...

Litości...

Nie, chyba zle zrozumiales :) . Ja wiem ze ochrona to podstawa, sam sie o tym przekonalem - wszczegolnosci na kolana ;] . Lecz osoby ktore nie znaja naszego srodowiska moga sie z poczatku przestraszyc ze tego az tyle jest i czy to nie jest przypadkiem strasznie drogie, bo jednak - to wszystko robi wrazenie, nieprawdaz? Cos mi sie wydaje ze macie zle zdanie o mnie.

Meg

  • Gość
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 15, 2007, 23:57:47 pm »
Nie martw się Blade, nie mamy :)

Myślę, że zagrała adrenalina.
Jestem greenhornem, ale nie wydaje mi się, żeby to minimum jakim są: dobre buty, gogle, rękawiczki i ochraniacze było przesadzone. Każdy nowoprzychodzący szybko orientuje się, że to nie jest tanie hobby. Mając pewne wytyczne co do zakupu wspomnianych wyżej elementów będących podstawą dopuszczenia do strzelanki, może mógłby inaczej zaplanować wydatki - sensowniej.
Jeżeli kogoś do ASG ciągnie, nie przestraszą go takie wymagania, a i z zakupem poradzi sobie. Najwyżej będzie to trwało trochę dłużej.

Nie będę powtarzać już truizmów o opiekunach ustawowych przy osobach niepełnoletnich, bo to raczej jest oczywiste.

Prośba natomiast do "starych wyjadaczy" - wzmocnijcie włądzę wykonawczą!
Głupich pytań się nie ustrzeżecie. Możecie jednak je ograniczyć ścisłym respektowaniem ustalonych zasad.

Offline kozi

  • P.A.T / PSF
  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 2669
  • Płeć: Mężczyzna
    • Awards
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 16, 2007, 08:15:21 am »
Cytuj
Lecz osoby ktore nie znaja naszego srodowiska moga sie z poczatku przestraszyc ze tego az tyle jest i czy to nie jest przypadkiem strasznie drogie, bo jednak - to wszystko robi wrazenie, nieprawdaz? Cos mi sie wydaje ze macie zle zdanie o mnie.
Tak jak zauwaźyla to MEG to nie jest tanie hobby wrecz przeciwnei jest jak klocki "lego" chcesz wiecej i wiecej

przypomnijmy przypadek koleki GERGARTA zaczol zakupy od dupy strony (najpierw bron, potem ochrona - w duzym skrocie) i skonczylo sie to wizyta u dentysty
"P.A.T the best and fuck the rest"
"praplemnik i rozrusznik lubelskiego asg"
for Borys

Piciak

  • Gość
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 16, 2007, 08:27:33 am »
Cytuj
Lecz osoby ktore nie znaja naszego srodowiska moga sie z poczatku przestraszyc ze tego az tyle jest i czy to nie jest przypadkiem strasznie drogie, bo jednak - to wszystko robi wrazenie, nieprawdaz? Cos mi sie wydaje ze macie zle zdanie o mnie.
Tak jak zauwaźyla to MEG to nie jest tanie hobby wrecz przeciwnei jest jak klocki "lego" chcesz wiecej i wiecej

przypomnijmy przypadek koleki GERGARTA zaczol zakupy od dupy strony (najpierw bron, potem ochrona - w duzym skrocie) i skonczylo sie to wizyta u dentysty

Ta, nic mi kozi nie mów o klockach lego. Jakbym sprzedał wszystkie klocki jakie mam do miałbym fajny samochód (cała piwnica zasypana w pudełkach z klockami lego ;)). Koniec żartów. Reasumując. My niepełnoletni, małolaty, koty, newbie, i etc. winniśmy dziękować starszym, że pozwolono nam na zabawę w bardzo zacnym gronie, z normalnymi ludźmi, a osobom, które mają w d*pie ochrone, bo myślą, że są nieśmiertelni (jak w grach, wpiszą GOD MODE i potem się chwalą, że na hard  przeszli), powinniśmy, znaczy pełnoletni powinni, wyprosić i podziękować w sposób kulturalny, ówcześnie zaznaczając, że jeśli się porządnie zabezpieczy to może (ale nie musi) wrócić.

Offline Jochen

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3014
  • Płeć: Mężczyzna
  • N.A.W.E. SEAL
  • Awards Za szczególne zasługi w rozwój forum ASG Lublin.pl
    • Awards
Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 16, 2007, 10:08:19 am »
Meg, możesz mi wierzyć-będziemy od tego sezonu surowo przestrzegać zasad bezpieczeństwa. I będzie to dotyczyć zarówno ludzi, którzy bawią się z nami regularnie, jak i „gości”. Każdy chce przyprowadzić kumpla, pokazać mu jaka to zajebista zabawa itp. Ale często ludzie „zapominają” poinformować go o wymogach bezpieczeństwa. I przychodzi taki koleś w goglach od gumówki, bucikach sportowych itd. „bo on tylko chce zobaczyć”.
Koniec, Panowie!
Zaczynam mieć wątpliwości czy to hobby czy mam po prostu pierdolca

Offline ejs

  • Global Moderator
  • *****
  • Wiadomości: 3473
  • Płeć: Mężczyzna
  • N.A.W.E.
    • Awards
Odp: Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 16, 2007, 10:14:15 am »
Cytat: nikon
Cytuj z: kozi  Dzisiaj o 08:15:21
Cytuj

Cytuj
przypomnijmy przypadek koleki GERGARTA zaczol zakupy od dupy strony (najpierw bron, potem ochrona - w duzym skrocie) i skonczylo sie to wizyta u dentysty
Po pierwsze pisze sie "zaczął" Uśmiech
Drugim przykładem moze tu być, kolega (nie pamietam nicka) który nadział się na szybę na U1 i musialem go składać do kupy t
« Ostatnia zmiana: Luty 16, 2007, 14:32:16 pm wysłana przez ejs »

Tiger

  • Gość
Odp: Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 16, 2007, 13:58:57 pm »
Młodzieży !
Wy się cieszcie, że chłopaki jeszcze od Was kasków/hełmów nie wymagają w czasie walki w budynkach - tak jak to jest na naszym podwórku ;) 8)

Offline nikon

  • S.W.iT.
  • grupa podstawowa
  • *
  • Wiadomości: 299
  • Płeć: Mężczyzna
    • MM FORUM
    • Awards
Odp: Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 16, 2007, 20:30:51 pm »
Kto (sic!) i na jakiej podstawie wypieprzył mojego posta  >:( ???

nikon - Twój post jest 2 wyżej bonie napisałes w tym temacie i w ten sposób go szybko przeniosłem
« Ostatnia zmiana: Luty 17, 2007, 08:56:40 am wysłana przez ejs »
Dziennik Wschodni

Offline anarki

  • N.A.W.E / Świdnik
  • grupa podstawowa
  • *
  • Wiadomości: 258
  • Płeć: Mężczyzna
    • Awards
Odp: Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 17, 2007, 01:07:17 am »
B.B.B my jako niepełnoletni powinniśmy się cieszyć z tego, że osoby pełnoletnie wogule chcą się z nami strzelać. Było nie było jeżeli w czasie strzelanki coś ci się stanie to największe pretensje twoich rodziców właśnie pójdą do nich. Mimo iż może nie pójdą siedzieć/nie będą płacić renty to zapewniam cie że samo kilkugodzinne przesłuchanie na policji nie jest niczym przyjemnym. Stękasz, że każą kupować markowy sprzęt za XXX zł. Ja na moje buty wydałem 300zł mimo to nie żałuję ani złotówki bo już nie raz ochroniły one moje nogi przed róznymi szkłami/gwóździami/skręceniami . I jednak opłacało się nie roztwaniać pieniędzy na różne pierdoły. I nie mów że nie masz pieniędzy. Roznoś ulotki, odłóż z tego co dostajesz na różne okazje. Były święta trzeba było zażądać pod choinkę butów, chełmu, czy nawet tych rękawiczek. Sprzęt nie musi być markowy musi być DOBRY i SPRAWDZONY, a że to wiąże sie zazwyczaj z tym ze jest markowy czyli zarazem drogi to juz inna sprawa.  A teraz spojrz z innej strony. Dlaczego gdy wychodzisz z domu zakładasz buty? Przecież lepiej wyjść na boso niż tracić pieniądze na buty. Co z tego że po przejściu kilu metrów miał byś w noge powbijane różne syfy? Przecież tak jest taniej... A pozadne rekawiczki z checia kupie i nie tylko ale tego ze kaza ale również dla własnej OCHRONY i BEZPIECZEŃSTWA.

Ps. Ledwo co wszedłeś do środowiska a już starasz się narzucić rządzącym swoje teorie, i nadal mimo uświadomienia cie zacielke idziesz w zaparte. Sam może w airsofcie wiele nie siedzę ale nie mam zamiaru klocick sie z kims kto daje mi mozliwosc rozwijania mojego hobby. Zwlaszcza gdy ten ktos jest starszy, rozsadniejszy i przedewsztkim MA RACJE.




Rumcajs

  • Gość
Odp: Dyskusja o zabezpieczeniach
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 19, 2007, 15:32:08 pm »
hehehe :D  ::)

luudziiie... panie.... ludziiiee!!!  ;D
zdzikłem - jak to się mawia na południu...
gdy ,,wprowadzałem się" do lubelskiego środowiska, de facto jakieś kilka miesięcy temu, to ten temat był na topie.
teraz wracam po tygodniu nieobecności, patrze - nowe forum, świetnie! nareszcie.
czytam... i ręce opadają. to samo, tylko troszkę inaczej, czyli generalnie jak transformacja ustrojowa w Polsce po 89'  :D

Jack, Ejs - popieram Meg- wprowadzcie ubermenschen rulez  ;)
ale nie wściekaj sie Jack, bo jeszcze nie raz (coś czuje) ci gula podskoczy z tych powodów -są tacy, co mają resistatnt na rozsądek większy niż dobrej klasy czołg na śrut z wiatrówki.
 A jak nie poskutkuje, to niech Borys przyniesie jakiś miecz półtoraręczny, albo chociaż jakiś pałasz i się dupsko sklepie... (nie pamiętam jak się nazywa ta część klingi, która jest płaska, słabo się znam... Borys podpoiwedz jak możesz) po gołych pośladach -jak to proponował w innym temacie :)
zobaczymy wtedy reakcję rodziców i może typ coś zrozumie...

Swoją drogą podziwiam tych chłopaków, którzy mają mniej niż 18 i kapują o co chodzi.
A pełnię kosztów asg jako chobby docenią jak im rodzice przestaną dawać kasę, śniadanie, obiad, kolację, mieszkanie, na buty, na spodnie, na bluzę, na lizaka, na komputer, na nowego gameboya, na wyjście z kumplami, na wakacje, na lekarstwa, na nową piłkę, czy kto tam wie co jeszcze... czyli pewnie nie prędko...

więc niech nikt, kto jest na garnuszku rodziców nie pierdzieli* że to wszystko kosztuje.
podsumujmy:
-desantówki -ok. 100zł
-rękawiczki -ok. 50zł
-mundur -zależnie od modelu 50-300zł
-nakolanniki - ok. 80-100zł
-nałokietniki - ok. 60-80zł
-gogle -jakieś 100zł (już przyzwoite)

wszystko do dostania na allegro, nawet dupy nie trzeba z przed umiłowanego kompa ruszać!

a ile wydałeś BBB na giwere? bo ja zaczynałem od szajs beretty, potem biegałem z glockiem za 260zł.
Rodzice nie mogą ci dać, bo nie mają, to kombinuj, zbieraj latem jabłka w sadach pod Lublinem za 3.50 pln za godzinę a nie siedź całe wakacje pod blokiem albo graj na kompie... czy co tam jeszcze... Choć może akurat ty tak nie robisz, bo rzeczywiście są i tacy ludzie poniżej 18 którym się coś jeszcze chce, nie znam cie, może też do nich należysz.
Ostatecznie, jak jest ktoś w naprawdę złej sytuacji, bo rodzice naprawdę są biedni, to skąd do cholery wziął na CA albo Tokio Marui?
Bo ja jak przyszedłem na pierwszą tutaj strzelankę, to pierwsze co mnie uderzyło - wszyscy młodzi mają dość dobre repliki, mało który ma mundury...

Ja ostanio kupiłem sobie kurtkę myśliwską (trochę zjechaną) do asg na ciuchach za 12zł, sweter wojskowy (stan idealny) za odpowiednio: dla żony 6zł, dla mnie 10zł, do tego żonie bojówki brytyjskie w stanie niemal idealnym za 5zł!!! Na wyprawy w góry czy do lasu, czy na strzelankę (w moim przypadku) idealne.
Trzeba tylko ruszyć dupę i mieć sporo cierpliwości i szczęścia, jak się już nie ma pieniędzy, to wstyd przed ciucholandem należy schować w jednym z tamtejszych ,,grzebaków".
Nakolanniki i nałokietniki na deskę (idealne także do naszych celów) na osobę w wieku 14-17 lat i wzroście do 170cm, niespecjalnie mocno zbudowaną też gdzieś na ciuchach widziałem za 30-40zł.
Trzeba zadać sobie trochę trudu.
Warto przeszukiwać WSZYSTKIE ciucholandy (idąc tam czy siam wstąpić raz do tego, raz do tamtego) i na wstępie pytać czy miewają rzeczy w wojskowym stylu.
A nie marudzić i marudzić i marudzić...

to wszystko.

ps. Jak ja sobie coś zrobię... itd. A jak TY sobie coś zrobisz, to nas, starszych... itd.
Tak to właśnie wygląda. I nic nikt nie poradzi.
Pitciak i Anarki mają rację.