Autor Wątek: =PIROTECHNIKA=  (Przeczytany 10665 razy)

Offline madman

  • N.A.W.E.
  • Administrator
  • *****
  • Wiadomości: 342
  • Płeć: Mężczyzna
    • Awards
=PIROTECHNIKA=
« dnia: Luty 18, 2008, 21:59:50 pm »
Oto treść regulaminu dotyczącego używania pirotechniki na imprezach organizowanych za pośrednictwem forum www.asglublin.pl.
Informuję jednocześnie, że link do tego regulaminu !!!obowiązkowo!!! ma się znaleźć na początku każdego wątku dotyczącego imprez organizowanych przez to forum.


Treść regulaminu
1. Uczestnicy spotkań asg organizowanych za pomocą niniejszego forum zobowiązują się do przestrzegania niniejszego regulaminu.

2. Regulamin pirotechniki obowiązuje podczas wszystkich spotkań organizowanych za pomocą niniejszego Forum.
    Regulamin ten powinien także znajdować się na początku każdego wątku dotyczącego spotkań organizowanych za pośrednictwem forum www.asglublin.pl.

3. Za spotkanie organizowane za pomocą niniejszego forum uznajemy każde spotkanie o charakterze naszego hobby, które zostało ogłoszone na forum www.asglublin.pl oraz jednocześnie za pośrednictwem tego forum następuje zbieranie listy wszystkich uczestników danej imprezy. Z tego zastrzeżenia wyłączone są spotkania organizowane na innych forach, o charakterze zaproszenia a także gdy forum www.asglublin.pl służy tylko do zebrania części chętnych biorących udział w tej imprezie. W takim przypadku rodzaj, sposób a także odpowiedzialność za używanie pirotechniki zależna jest od organizatora spotkania.

4. Dopuszczenie użytkowania pirotechniki podczas organizowanych spotkań, leży w gestii  osoby organizującej spotkanie.
   
    4.1 Decyzja organizatora jest nieodwołalna.
    4.2 Organizatorem może być osoba pełnoletnia. Osoba taka nie może mieć ograniczonych praw publicznych.
    4.3 W wątku dotyczącym organizacji spotkania musi być jasno ( z imienia i nazwiska ) wskazana osoba odpowiedzialna za organizację. Osoba ta jest osobiście odpowiedzialna za podjęte decyzje

5. Pirotechniką nazywamy wszelkie środki służące użytkownikom Forum do pozoracji pola walki przez reakcje spalania i towarzyszące im efekty wizualne, oraz dźwiękowe.Do takich środków zaliczamy wszystkie przedmioty mające pozorować granaty odłamkowe, świece dymne oraz sygnalizacyjne a także środki do oślepiania i ogłuszania.

6. Za jedynie dopuszczoną do użytku uznajemy tylko pirotechnikę skonstruowaną na bazie atestowanych środków pirotechnicznych dopuszczonych do sprzedaży w Państwie Polskim, bez ingerencji w wewnętrzną konstrukcję i materiały zakupionego środka pirotechnicznego.

       6.1 W przypadku granatów odłamkowych uznajemy za zgodne z regulaminem używanie granatów z napędem w postaci petard o oznaczeniu handlowym K204 - stosowanych w budynkach i K206 - stosowanych poza budynkami.
       6.2 W przypadku świec dymnych oraz sygnalizacyjnych a także środków do oślepiania i ogłuszania możliwość ich stosowania uzależnione jest od decyzji organizatora, każdorazowo podejmowanej przed rozpoczęciem imprezy.

7. Za nieprzestrzeganie regulaminu oraz narażenie zdrowia lub życia uczestników spotkań asg których dotyczy niniejszy regulamin obowiązuje dożywotni zakaz wstępu na spotkania organizowane za pomocą Forum oraz zakaz dostępu do samego forum www.asglublin.pl.





« Ostatnia zmiana: Luty 28, 2008, 08:50:10 am wysłana przez madman »
N.A.W.E.
Nie mówi się  - no, tylko tak