Autor Wątek: Wielki spis najciekawszych trybów rozgrywki!  (Przeczytany 4704 razy)

Offline DarQ

  • grupa podstawowa
  • *
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
  • Turn around!
    • Awards
Wielki spis najciekawszych trybów rozgrywki!
« dnia: Grudzień 12, 2013, 23:18:49 pm »
Temat stworzony,  byśmy mogli wszystkie pomysły na strzelanki zamieszczać w jednym miejscu. Te już zakończone i udane,  jak i całkiem odjechane nowe pomysly!
To ja zacznę:
1. Dragon Balls - Autor : DarQ
Są 3 drużyny (G, B, Y) i są 3 piłeczki w kolorach każdej drużyny. Każda z piłeczek będzie schowana. Zadaniem każdej z drużyn będzie znalezienie piłeczki w SWOIM kolorze i trafienie nią przeciwnika. Zawodnik rzucający (posiadający piłeczkę swojej drużyny) piłeczką nie może używać repliki. Jeśli drużyna znajdzie piłki innego koloru,  nie wolno ich podnosić. Lecz nikt nie zabroni się okopać i bronić dostępu do cennego artefaktu umożliwiającego wygranie gry.
Drużyna,  która pierwsza trafi wroga swoją piłeczką,  wygrywa!
Rozgrywka może przerodzić się zarówno w typ chronienia VIPa (czyli tego kto ma piłeczkę),  jak i w szturm na flagę (jeśli przeciwnik campi na piłeczce naszego koloru.
Zasady rzucania piłeczkami:
1. Zawodnik rzucający może rzucać dowolną ilość razy,  drużyna nie może zmieniać rzucającego,  póki on nie zginie.
2. Zawodnik rzucający nie może korzystać z repliki.
3. Zawodnik rzucający ginąc,  zostawia piłeczkę na miejscu,  a jego drużyna może oczywiście ją podnieść,  jeżeli nie przeszkodzi w tym przeciwnik ;)
4. Uchronić przed rzutem można się w dwojaki sposób: a) unikając rzutu, b) łapiąc piłkę rzuconą przez przeciwnika - gdy ją złapiemy,  mamy prawo ją odrzucić,  piłka działa wtedy jak granat (do 5 metrów wszyscy trupy)
2. THREE SOLDIERS - Autorzy : Team Konopnickass
 http://www.asglublin.pl/index.php/topic,17682.0.html
3. ROCKET PARTY: Autor: Mario(CK)
 Na terenie (u nas akurat u3) schowana jest pewna liczba rakiet(najprostszych fajerwerków takich odpalanych na sylwka z butelek), Drużyny szukają rakiet i odpalają je z wyrzutni które tez trzeba znaleźć(butelki). Przy każdej rakiecie są wytyczne gdzie ją należy odpalić np na wieży , czy gdzieś tam. Rakiety maja tez numery seryjne które przed wystrzeleniem trzeba spisać. Moment wystrzelenia należy uwiecznić na foto czyli komórki z aparatami będą potrzebne. Rakiety możemy odpalac pojedynczo lub gromadzić w bazie-respie i wywalić hurtowo potem.Do każdego teamu dołączony jest koordynator który czuwa nad fair play. koordynator zna lokalizacje rakiet i walczy po danej stronie ale oczywiście nie może powiedzieć gdzie są rakiety.
Po akcji oglądamy foty , sczytujemy ,numery seryjne i oceniamy która ekipa ile rakiet wywaliła.

Potrzebne/ koszty kilka butelek po winie/piwie, 5-8 rakiet-fajerwerków-mogą być najtańsze najprostsze byle by świstały i latały.
4. CONQUEST- Autor: Adamigo
http://www.asglublin.pl/index.php/topic,17837.0.html
5. F.E.A.R - Project Haloween -  Autor: Woron
http://www.asglublin.pl/index.php/topic,18110.0.html